Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 ianuarie 2009

introducere

In munca mea de designer pe care o desfasor de 10 ani, in diverse parti ale lumii( romania, paris, londra, dubai,si din nou romania) m am confruntat de multe ori cu probleme din partea clientilor, probleme ce tin pina a urma de intelegerea termenului de designer ( de interioare ).

Deoarece cele mai mlte neintelegeri ale acestui termen le am constatat in Romania, si este de inteles acest lucru dupa o perioada de 45 de ani de comunism in care am fost complet in afara sistemului occidental care a avut o perioada infloritoare in ultima suta de ani in domeniul designului (cel al interioarelor, al modei), am decis ca ar fi folositor un manual de intelegere al acestui nume de 'designer' cat si al celui de 'interior design'.

Din aceasta cauza voi incepe sa scriu o serie e articole bine documentate despre istoria 'interior design-ului' evoulutia lui si insemnatatea sa de a lungul timpului in pe diverse continente.

Sper ca acest nou 'dictionar educational' sa fie folositor si celorlalti designeri din romania cat si viitorilor clienti ce vor apela la serviciile acestora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu